Formular de Retur
Politica de Retur
Atentie - Formularul de Retur il gasiti in subsolul pagini.
1. Trebuie sa sunati la firma de curierat si sa chemati curierul la adresa dvs sa va ridice pachetul, sau sa mergeti personal.
2. Trebuie sa stiti ca plata transportului catre noi este suportata de dvs conform conditiilor de pe site, in cazul in care nu va place produsul sau doriti schimbul cu alt produs / sau restituirea banilor / sau masura pe care ati comandat-o si pe care ati primit-o doriti sa o schimbati.
a.) in cazul unui retur al a unei comenzi, suma transportului nu va fi restituită, această regulă aplicându-se la toate comenzile indiferent de valoare (suma restituita va fi doar cea a produsului/produselor returnate.)
b.) in cazul unui retur al unei comenzi la returnarea produsului sau produselor, la restituirea sumei de bani se va opri contravalorea transportului.
3. In cazul in care produsul a fost deteriorat din fabrica / s-a gresit masura / s-a gresit produsul din pricina noastra, taxele de schimb / retur sunt suportate de catre firma noastra. In cazul acesta trebuie sa ne contactati pe whatsapp la nr. 0747364723 sau pe mail contact@inafashion.ro, ne atasati poza cu produsul primit, iar in curs de 48 h va contacteaza un operator pentru solutionarea problemei.
Contact Retur
4. Este important sa stiti sa NU puneti RAMBURS coletul , banii se pun doar in contul dvs iban de la banca unde aveti card.
5. Plata se face in contul dvs imediat dupa ce produsul ajunge la noi si este verificat sa nu prezinte urme de uzura / purtate , sa fie etichetele si ambalajul corespunzator exact cum au fost livrate , va rugam in colet sa gasim un bilet cu numele detinatoului de card si contul iban
6. Banii ii primiti pe card, in momentul in care ajunge coletul la noi, in maximum 14 zile.
7. Termenul de retur acceptat de site-ul nostru se realizeaza in 14 zile lucratoare.
8. Adresa la care produsele trebuie returnate este: Strada Ion Siugariu, Nr. 2, Baia Mare, Maramures, la sediul Ina Fashion, Telefon 0747364723
Returul se va face in urmatoarele conditii:
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor la adresa mentionata pe plicul expedierii in max 14 zile lucratoare de la achizitionarea lor fizica.
Produsul poate fi returnat fara nici un fel de motiv numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata. Banii se vor returna in max 14 zile lucratoare in contul clientului bancar sau prin alte metode stabilite impreuna.
Nu se accepta returul in cazul persoanelor juridice conform OUG 34/2014 Privind Drepturile Consumatorului.
Pentru curatarea si spalarea produselor va rugam respectati indicatiile afisate pe eticheta produsului !
Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:
Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.
Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.
In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare telefonica sau in scris , la sectiunea contact al siteului nostru.
Garantia nu acopera sub nici o forma produsele utilizate/uzate daca nu s-au respectat conditiile de intretinere ale acestora .
12. Returnarea produselor
12.a. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui formular de retur, in urmatoarele situatii:
12.a.1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
12.a.2. Coletele ce prezinta deteriorari severe
12.a.3. Produsele ce au fost livrate gresit
12.a.4. Daca produsul comandat are alta marime fata de cea comandata
12.a.5. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
12. b. Clientul nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
12.b.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 13.a.4.
12. b.2. Cererea de returnare in cazul art. 13.a.2 sau 13.a.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la -are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 13., din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit)